Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, satış noktasında glütensiz ve katkısız ürünlerin yer aldığı aktarıldı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Aslı Arslan, buradan düzenli alışveriş yaptığını belirterek, "Çölyak hastasıyım. Birçok ürünün burada toplanması çok iyi oldu. Her zaman farklı marketlere gidip, ihtiyaçlarımı öyle karşılıyordum. İnternetten sipariş vermeme gerek kalmadan buradan tüm ihtiyaçlarımı alabiliyorum." ifadelerini kullandı.