Kaymakam Muhammed Kaya, muhtarla toplantı gerçekleştirdi

Sakarya'nın Ferizli ilçesinde Kaymakam Muhammed Kaya, muhtarlarla toplantı yaptı.

İLÇE HABERLERİ - 27-12-2025 19:22

Kaymakamlık Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıda 2025'de ilçede yapılan çalışmalar değerlendirildi.

Kaya, kurum, kuruluşlar ve muhtarlarla vatandaşların taleplerini karşıladıklarını belirterek, "Hedefimiz hiç bir vatandaşımızın mağdur olmaması, devletimizin güvencesi altında olduklarını hissetmelerini sağlamaktır." dedi.

Günün Diğer Haberleri