Sakarya Gaziantepliler Derneği Başkanı Mehmet Durak, başarılı çalışmalarının devamını dileyerek Başkan Işıksu'ya "hayırlı olsun" dileklerinde bulundu. Ziyaretin anısına Başkan Işıksu'ya bir plaket takdim eden Durak, dernek olarak belediye ile işbirliği ve desteklerinin süreceğini belirtti. Bu ziyaret, Sakarya Gaziantepliler Derneği'nin yerel yönetimlerle olan güçlü ilişkilerini pekiştirmesi ve yeni dönemde ortak projeler geliştirme adına önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Başkan Işıksu da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, dernek yönetimine teşekkür etti ve birlikte çalışmaktan mutluluk duyacaklarını ifade etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti
20:28 - GÜNCEL