Sakarya'da belediye otobüsünün çarptığı kadın öldü

SAKARYA (AA) - Sakarya'da belediye otobüsünün çarptığı kadın hayatını kaybetti.

ASAYİŞ - 05-04-2026 18:54

Mithatpaşa Mahallesi Harmanlık Sokak'ta O.C. yönetimindeki plakası öğrenilemeyen belediye otobüsü, yolun karşısına geçmeye çalışan M.H'ye (71) çarptı.

Haber verilmesi üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Sağlık görevlilerince Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan M.H, hayatını kaybetti.

Günün Diğer Haberleri