Törenin ardından Kaymakam Şaban Arda Yazıcı, Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin ve ilçe protokolü, muhtarlarla kahvaltı programında bir araya geldi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, mahallelerin ihtiyaçları ve yürütülen çalışmalar üzerine istişarelerde bulunuldu.
Kaymakam Yazıcı ve Başkan Şahin, muhtarların yerel yönetimlerdeki önemine dikkat çekerek, “Muhtarlarımız mahallelerimizle devletimiz arasında köprü görevi gören en değerli paydaşlarımızdır. İlçemize verdikleri hizmetler için tüm muhtarlarımıza teşekkür ediyor, Muhtarlar Günü’nü kutluyoruz.” ifadelerini kullandı.
Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.