Yeşil Siyahlılar sosyal medyadan yaptığı paylaşımda; "Sakarya Valimiz Sn. Yaşar Karadeniz’i makamında ziyaret edip Sakaryaspor hakkında istişarede bulunduk. Sn. Valimize nazik misafirperverliği ve Sakaryaspor sevgisi için teşekkürlerimizi sunuyoruz." ifadelerine yer verdiler
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti
20:28 - GÜNCEL