Altınordu ve Denizlispor veda etti

Deprem felaketinin ardından Yeni Malatya ve Adanaspor’un ligden çekilmesi sonrasında 2 takımın küme düşmesine karar verilen Spor Toto 1.Lig’de Denizlispor haftalar öncesinde küme düşmesi kesinleşmişti.

SPOR - 21-05-2023 21:28 1760 kez okundu.

Altınordu ve Denizlispor veda etti

Dün oynanan son hafta maçlarının ardından ise deplasmanda Çaykur Rizespor’a ile 0-0 berabere kalan Altınordu 1.Lig’e veda ederek 2.Lig’e düşen ikinci takım oldu. Son haftaya küme düşme yarışında giren Gençlerbirliği ve Erzurumspor ise ligde kalma sevinci yaşadı

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Büyükşehir’den iki dev ekran

Büyükşehir’den iki dev ekran

18-06-2026 - SPOR

Dev ekran kuruldu: Sakarya Ay Yıldız için bu meydanda tek yürek olacak

Dev ekran kuruldu: Sakarya Ay Yıldız için bu meydanda tek yürek olacak

12-06-2026 - SPOR