Bakan Şimşek: Geçiş dönemi bu ay sona eriyor, dezenflasyonun eşiğindeyiz

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek "Geçiş dönemi bu ay sona eriyor, dezenflasyonun eşiğindeyiz" dedi.

EKONOMİ - 29-05-2024 11:46 981 kez okundu.

Bakan Şimşek: Geçiş dönemi bu ay sona eriyor, dezenflasyonun eşiğindeyiz

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, İstanbul’da "Enflasyonla Mücadele ve Merkez Bankacılığı" başlıklı panelde konuştu:

İlk yılımızı geçiş dönemi olarak tanımladık. Bu ay itibarıyla geçiş dönemi sona eriyor. Dezenflasyonun eşiğindeyiz

Enflasyonun tek haneye indirilmesi çok ciddi bir iş, sabır ve zaman gerektiriyor

Eylül'de kırklı rakamları görebiliriz.

Eleştiriye kıymet veriyoruz.

KKM'yi aramızdaki yabancı misafirler bilmez, bize özgü bir program. Tercümanlar nasıl çeviriyor bilmem.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
AK Parti'nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda

AK Parti'nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda "Parti Politikaları" oturumları yapıldı

27-06-2026 - EKONOMİ

SGC’den SESOB’a Hayırlı Olsun Ziyareti

SGC’den SESOB’a Hayırlı Olsun Ziyareti

26-06-2026 - EKONOMİ