Bakan Uraloğlu'ndan köprü ve otoyol ücreti zam açıklaması

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu katıldığı canlı yayında önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Uraloğlu, "Karayollarına ait köprü ve otoyol ücretleri yeniden değerleme oranında artacak." dedi.

EKONOMİ - 23-12-2025 12:46 466 kez okundu.

Bakan Uraloğlu'ndan köprü ve otoyol ücreti zam açıklaması

Köprü ve otoyol ücretlerinin ne kadar olacağı belli oldu.

Köprü ve otoyol ücretleri

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, köprü ve otoyol geçiş ücretlerine ilişkin olarak "Karayolları Genel Müdürlüğü'nün işlettiği otoyollar var. Burada yaklaşımımız yeniden değerleme oranında olabilir diye düşünüyoruz. Yap-işlet-devret durumundaki otoyollarda sözleşmede nedir, ona bakacağız. Bazen yüzde 10 düzenleme yapabiliriz. Enflasyon ne oldu, ulaşımdaki enflasyonu etkileyen miktar ne kadardır diye düzenleme yaparız diye düşünüyorum." dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
AK Parti'nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda

AK Parti'nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda "Parti Politikaları" oturumları yapıldı

27-06-2026 - EKONOMİ

SGC’den SESOB’a Hayırlı Olsun Ziyareti

SGC’den SESOB’a Hayırlı Olsun Ziyareti

26-06-2026 - EKONOMİ