Bandırma deplasmanına giden taraftarlara 2 maç deplasman yasağı geldi.

2025-2026 sezonun ilk maçında Sakaryaspor’u Bandırma’da yalnız bırakmayan yeşil siyahlı taraftarlara PFDK’dan kötü haber geldi. Bandırma deplasmanına giden taraftarlara 2 maç deplasman yasağı geldi.

FUTBOL - 16-08-2025 12:38 702 kez okundu.

Bandırma deplasmanına giden taraftarlara 2 maç deplasman yasağı geldi.

 

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle FDT’nin 53/3. maddesi uyarınca bir maç, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle FDT’nin 52/2. ve 46/1. maddeleri uyarınca 165.000.-TL PARA CEZASI ve MİSAFİR TRİBÜN A blokta yer alan seyircilerin elektronik bilet kapsamındaki kartlarının bloke edilmesi suretiyle bir sonraki misafir kulüp olduğu müsabakaya girişlerinin engellenmesine karar verdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kurtköy’e FIFA standartlarında futbol sahası inşa edilecek

Kurtköy’e FIFA standartlarında futbol sahası inşa edilecek

23-06-2026 - FUTBOL

Sakaryaspor Yaz Futbol Okulu kayıtları başladı

Sakaryaspor Yaz Futbol Okulu kayıtları başladı

23-06-2026 - FUTBOL