Başkan Ekrem Yüce oyunu kullandı

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce ve eşi Filiz Yüce ile birlikte oyunu kullandı

SİYASET - 31-03-2024 17:55 2415 kez okundu.

Başkan Ekrem Yüce oyunu kullandı

Sakarya büyükşehir belediye başkanı Ekrem Yüce sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada;


Sevgili eşim Filiz Hanım ile Figen Sakallıoğlu Anadolu Lisesi’nde oyumuzu kullandık.

AK Partimizin gerçek belediyecilik anlayışıyla ortaya koyduğu hizmetler çerçevesinde devam eden süreçte de en iyi şekilde milletimiz hizmet ile buluşacaktır. 

Seçimlerin ülkemize, şehrimize ve milletimize hayırlı olmasını diliyorum dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
AK Parti Sözcüsü Çelik, Terörsüz Türkiye süreciyle ilgili Sakarya'da konuştu

AK Parti Sözcüsü Çelik, Terörsüz Türkiye süreciyle ilgili Sakarya'da konuştu

27-06-2026 - SİYASET

Emine Erdoğan'dan AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşım

Emine Erdoğan'dan AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin paylaşım

27-06-2026 - SİYASET