Bisikletçilerin Selanik'ten Samsun'a taşıdığı "Ata toprağı" Sakarya'ya ulaştı

SAKARYA (AA) - Selanik'teki Atatürk Evi Müzesi'nden alınan ve bisikletçiler tarafından 19 Mayıs'ta Samsun'a ulaştırılacak toprak, Sakarya'ya getirildi.

YAŞAM - 12-05-2026 05:40 596 kez okundu.

Bisikletçilerin Selanik'ten Samsun'a taşıdığı

19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında, Karadeniz Rumeli Dernekleri Federasyonu (KARDEF) tarafından düzenlenen organizasyon dolayısıyla Atatürk'ün Selanik'teki evinden alınan toprak, Sapanca'ya ulaştırıldı.

Kocaeli'den gelen ve Sapanca Kaymakamlığınca kaymakamlık önünde karşılanan bisikletliler, toprağı Sapanca Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Mehmet Uçar'a teslim etti.

Uçar, toprağı Düzce'ye ulaştırmak üzere Sakarya Bisiklet ve Doğa Sporları Derneği bisikletçilerine teslim etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

27-06-2026 - YAŞAM

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

23-06-2026 - YAŞAM