Bülent Uygun ilk antrenmanına çıktı

SİVAS (AA) - Trendyol Süper Lig ekiplerinden EMS Yapı Sivasspor ile sözleşme imzalayan teknik direktör Bülent Uygun, yeni takımının başında ilk antrenmanına çıktı.

SPOR - 02-01-2024 18:57 1034 kez okundu.

Bülent Uygun ilk antrenmanına çıktı

Kulüp tesislerinde teknik direktör Uygun yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, ısınma koşusuyla başladı. Ardından 5'e 2 pas çalışması yapan kırmızı-beyazlı ekip, sınırlı alan oyunu ve yarım saha çift kale maçla idmanı tamamladı.
Sivasspor, yarın yapacağı antrenmanla Mondihome Kayserispor maçının hazırlıklarına devam edecek.
Mondihome Kayserispor ile EMS Yapı Sivasspor, 7 Ocak Pazar günü RHG Enertürk Enerji Stadı'nda karşı karşıya gelecek.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Büyükşehir’den iki dev ekran

Büyükşehir’den iki dev ekran

18-06-2026 - SPOR

Dev ekran kuruldu: Sakarya Ay Yıldız için bu meydanda tek yürek olacak

Dev ekran kuruldu: Sakarya Ay Yıldız için bu meydanda tek yürek olacak

12-06-2026 - SPOR