Büyükşehir sokakta kalan vatandaşlar için duyarlılık çağrısında bulundu.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, etkili olan soğuk hava koşulları nedeniyle sokakta kalan vatandaşlar için duyarlılık çağrısında bulundu.

YAŞAM - 02-01-2026 07:09 559 kez okundu.

Büyükşehir sokakta kalan vatandaşlar için duyarlılık çağrısında bulundu.

Belediyeden yapılan açıklamada, “Soğuk havalarda hiçbir vatandaşımız dışarıda kalmasın” vurgusu yapılarak, sokakta kalan ya da yardıma ihtiyaç duyan vatandaşların bildirilmesi istendi.

Yetkililer, bu tür durumlarla karşılaşan vatandaşların ALO 153 hattı üzerinden Büyükşehir Belediyesi’ne ulaşarak ihbarda bulunabileceklerini belirtti. Sakarya Büyükşehir Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışıyla ihtiyaç sahibi vatandaşlara destek olmaya devam edeceklerini ifade etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

27-06-2026 - YAŞAM

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

23-06-2026 - YAŞAM