Derin denizde boru indirme gemisi ″Castorone″ İstanbul Boğazı'ndan geçti

İSTANBUL (AA) - Türkiye'nin Karadeniz'de keşfettiği doğal gaz için boru döşeyen "Castorone" gemisi, İstanbul Boğazı'ndan geçti.

GÜNCEL - 07-03-2025 18:00 656 kez okundu.

Derin denizde boru indirme gemisi ″Castorone″ İstanbul Boğazı'ndan geçti

Bahama Adaları bayraklı 39 metre genişliğinde ve 102 bin 32 groston ağırlığındaki gemi, Karadeniz'den girip İstanbul Boğazı'nı geçti.

Geminin geçişine Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğüne bağlı 4 römorkör ve acil müdahale gemisi "Nene Hatun" eşlik etti. Sahil Güvenlik botları da geminin çevresinde hazır bulundu.

İstanbul Boğazı saat 16.30 itibarıyla gemi trafiğine açıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti

27-06-2026 - GÜNCEL

Başkan Alemdar, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bizzat anlattı

Başkan Alemdar, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bizzat anlattı

27-06-2026 - GÜNCEL