e-Devlet'te yeni bir dönem başlıyor

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay duyurdu: e-Devlet'te yeni bir dönem başlıyor dedi.

TEKNOLOJİ - 02-01-2023 14:25 995 kez okundu.

e-Devlet'te yeni bir dönem başlıyor

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay: e-Devlette yeni bir devrim olacak blokzincir tabanlı bir giriş sistemini 'dijital kimliği' getiriyoruz. e-cüzdan uygulaması kapsamında çalışacak giriş sistemi ile vatandaşlarımız blokzincir ağında oluşturulmuş dijital kimliklerle e-Devlete girebilecek.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Büyükşehir’den güneş enerjili çözüm

Büyükşehir’den güneş enerjili çözüm

26-06-2026 - TEKNOLOJİ

Sakarya 

Sakarya "Söğütlü Roket Şenliği" düzenlendi

24-06-2026 - TEKNOLOJİ