Fındık işçilerini taşıyan minibüs devrildi, 20 kişi yaralandı

Tokat'ın Niksar ilçesinde fındık işçilerini taşıyan minibüsün devrilmesi sonucu 20 kişi yaralandı.

ASAYİŞ - 04-09-2024 20:00 977 kez okundu.

Fındık işçilerini taşıyan minibüs devrildi, 20 kişi yaralandı

Ordu'dan Şanlıurfa'ya giden tarım işçilerini taşıyan, Cengiz G. idaresindeki 02 ABZ 139 plakalı minibüs, Kayapaşa Mahallesi'nde devrildi.

İlk belirlemelere göre kazada yaralanan 20 kişi, ambulanslarla Niksar Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Niksar Kaymakamı Ekrem Çeçen, AA muhabirine, fındık işçilerini taşıyan minibüsün ilçe girişinde devrildiğini belirterek, yaralananlar arasında çocukların da bulunduğunu ifade etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sakarya'da makilik alanda çıkan yangın söndürüldü

Sakarya'da makilik alanda çıkan yangın söndürüldü

27-06-2026 - ASAYİŞ

Sakarya'daki silah kaçakçılığı operasyonunda 3 şüpheli yakalandı

Sakarya'daki silah kaçakçılığı operasyonunda 3 şüpheli yakalandı

27-06-2026 - ASAYİŞ