Jandarmanın 186. kuruluş yılında Sapanca Gölü'nde pankart açıldı

SAKARYA (AA) - İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Jandarma Teşkilatının kuruluşun 186. yıl dönümü dolayısıyla Sapanca Gölü'nde pankart açtı.

İLÇE HABERLERİ - 11-06-2025 18:14 642 kez okundu.

Jandarmanın 186. kuruluş yılında Sapanca Gölü'nde pankart açıldı

Jandarmanın kuruluşunun yıl dönümü, çeşitli etkinliklerle kutlanıyor.

Bu kapsamda İl Jandarma Komutanlığı personeli tarafından "Vatan için Milleti ile Omuz Omuza Jandarma 186 Yaşında" yazılı pankart Sapanca gölü üzerinde açıldı.

Jandarma personelinin etkinliği, kano sporcuları ve vatandaşlar tarafından ilgiyle karşılandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Serdivan’da Esentepe’ye Yeni Bağlantı Yolu

Serdivan’da Esentepe’ye Yeni Bağlantı Yolu

27-06-2026 - İLÇE HABERLERİ

Ferizli’de Karne Coşkusu: Öğrenciler Yaz Tatiline “Merhaba” Dedi

Ferizli’de Karne Coşkusu: Öğrenciler Yaz Tatiline “Merhaba” Dedi

27-06-2026 - İLÇE HABERLERİ