Öğrencilere teknoloji bağımlılığı semineri

Büyükşehir Belediyesi, çocuk ve gençlerin bilinçli teknoloji kullanımı konusunda farkındalık kazanması amacıyla Ferizli Konuklu İlkokulu ve Ortaokulu’nda seminer düzenledi. Yeşilay iş birliği ile gerçekleşen programa 120 öğrenci katıldı.

EĞİTİM - 01-06-2025 12:29 750 kez okundu.

Öğrencilere teknoloji bağımlılığı semineri

 

Sakarya Büyükşehir Belediyesi öğrencilere yönelik eğitim ve farkındalık çalışmalarına devam ediyor.

Sağlıklı yaşam alışkanlıkları anlatıldı
Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen programın son konuğu Ferizli Konuklu İlkokul ve Ortaokulu oldu.  Söyleşide teknoloji bağımlılığı başta olmak üzere çeşitli bağımlılık türleri ele alındı. Öğrencilere, bağımlılıkların birey ve toplum üzerindeki etkileri anlatılarak sağlıklı yaşam alışkanlıkları konusunda bilgilendirme yapıldı.

“Bu şehir hepimizin”
Etkinlik kapsamında ayrıca, Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen “Bu Şehir Hepimizin” sosyal sorumluluk projesi öğrencilere tanıtıldı. Proje ile öğrencilerin sosyal sorumluluk bilinci kazanmaları ve yaşadıkları çevreye karşı duyarlılık geliştirmeleri hedeflendi. 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sırbistan’daki Türkçe kur sınavları SUBÜ’ye emanet

Sırbistan’daki Türkçe kur sınavları SUBÜ’ye emanet

27-06-2026 - EĞİTİM

Milli Eğitim Bakanı Tekin, Sakarya İl Ormanı'nda öğretmenlerle yürüyüş yaptı

Milli Eğitim Bakanı Tekin, Sakarya İl Ormanı'nda öğretmenlerle yürüyüş yaptı

27-06-2026 - EĞİTİM