Sakarya'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlandı

SAKARYA (AA) - Sakarya'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla törenler düzenlendi.

GÜNCEL - 19-05-2025 15:34 779 kez okundu.

Sakarya'da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlandı

Sakarya Demokrasi Meydanı'nda Atatürk Anıtı'na çelenk sunulmasıyla başlayan tören, Serdivan Spor Salonu'nda devam etti.

Sakarya Gençlik Merkezi Erasmus projesi kapsamında İtalya, İspanya, İsveç, Letonya, Macaristan ve Slovakya'dan gençlerin de katıldığı programda Gençlik ve Spor İl Müdürü Cemil Boz'un konuşmasının ardından gençlik merkezi gönüllüsü Nehir Koyuncuoğlu "Çırpınırdı Karadeniz" ezgisini söyledi, çeşitli gösteriler sunuldu.

Programa, Vali Rahmi Doğan, AK Parti Sakarya Milletvekili Ertuğrul Kocacık, Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, Sakarya Garnizon Komutanı Piyade Albay Ramazan Sedat Baş, askeri ve mülki erkan, öğrenciler ile vatandaşlar katıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti

27-06-2026 - GÜNCEL

Başkan Alemdar, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bizzat anlattı

Başkan Alemdar, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bizzat anlattı

27-06-2026 - GÜNCEL