Sakarya'da 23 Nisan kutlandı

SAKARYA (AA) - Sakarya'da, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile TBMM'nin açılışının 106. yıl dönümü dolayısıyla törenler düzenlendi.

GÜNCEL - 25-04-2026 06:03 549 kez okundu.

Sakarya'da 23 Nisan kutlandı


Sakarya'daki program, Adapazarı ilçesinde Demokrasi Meydanı'ndaki Atatürk anıtına İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş'ın çelenk bırakmasıyla başladı.

Daha sonra Arifiye İlkokulu'nda düzenlenen programda öğrenciler ellerinde bayraklarla okulun bahçesine yürüdü, şiirler okudu, çeşitli gösteriler sundu.

Sakarya Valisi Rahmi Doğan'ın da katıldığı programda Bakırtaş, günün anlam ve önemine ilişkin konuşma yaptı.

Tören, öğrenciler ve protokol üyelerinin toplu fotoğraf çekilmesinin ardından sona erdi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti

27-06-2026 - GÜNCEL

Başkan Alemdar, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bizzat anlattı

Başkan Alemdar, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bizzat anlattı

27-06-2026 - GÜNCEL