Sakarya'da "Ailede Sağlıklı ve Etkili İletişim" semineri düzenlendi

Sakarya Büyükşehir Belediyesince özel gereksinimli birey ve ailelerine yönelik destekleyici çalışmalar kapsamında "Ailede Sağlıklı ve Etkili İletişim" semineri gerçekleştirildi.

YAŞAM - 14-01-2026 14:06 600 kez okundu.

Sakarya'da


Sakarya Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, seminer, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Engelli Hizmetleri Şube Müdürlüğü ekiplerince Engelsiz Hayat Atölyesi çatısı altında Adapazarı Sosyal Gelişim Merkezi'nde düzenlendi.

Prof. Dr. Yurdanur Dikmen'in yaptığı sumunda, aile içi iletişimin önemi, sağlıklı iletişim yöntemleri, empati kurma becerisi, sınır koymanın gerekliliği ve duyguların doğru ifade edilmesi konuları ele alındı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

27-06-2026 - YAŞAM

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

23-06-2026 - YAŞAM