Sakarya'da doğal gaz zehirlenmesi şüphesiyle 3 işçi hastaneye kaldırıldı

SAKARYA (AA) - Sakarya'nın Kaynarca ilçesinde doğal gazdan zehirlendikleri şüphesiyle 3 işçi hastaneye kaldırıldı.

ASAYİŞ - 14-05-2026 09:58 707 kez okundu.

Sakarya'da doğal gaz zehirlenmesi şüphesiyle 3 işçi hastaneye kaldırıldı

İlçedeki bir tavuk firmasının iş sahasında doğal gaz kaçağı ihbarı üzerine bölgeye doğal gaz ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Doğal gazdan zehirlendikleri şüphesiyle 3 kadın işçi, Kaynarca Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Ekipler kaçağın giderilmesi için çalışma yürüttü, konuya ilişkin inceleme başlatıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sakarya'da makilik alanda çıkan yangın söndürüldü

Sakarya'da makilik alanda çıkan yangın söndürüldü

27-06-2026 - ASAYİŞ

Sakarya'daki silah kaçakçılığı operasyonunda 3 şüpheli yakalandı

Sakarya'daki silah kaçakçılığı operasyonunda 3 şüpheli yakalandı

27-06-2026 - ASAYİŞ