Sakarya'da Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında on binlerce fidan toprakla buluşturuldu.

Sakarya Valiliği ile Orman Bölge Müdürlüğü koordinesinde, Adapazarı ilçesindeki Kuzey Marmara Otoyolu Bakım İşletme Merkezi'nin bahçesinde fidan dikme töreni düzenlendi.

YAŞAM - 11-11-2024 18:52 1005 kez okundu.

Sakarya'da Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında on binlerce fidan toprakla buluşturuldu.

Katılımcıların 1500 sahil çamı ve defne fidanını toprakla buluşturduğu etkinlik kapsamında, il genelinde bu yıl 7 bin 950 fidan dikileceği öğrenildi.

Programa Vali Yardımcısı Ersin Emiroğlu, Sakarya Orman Bölge Müdürü Önder Terzi, kurum müdürleri, askerler, Otoyol Jandarma personeli, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, otoyolun işletme yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

27-06-2026 - YAŞAM

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

23-06-2026 - YAŞAM