Sakarya'da sonbahar yürüyüşleri devam ediyor

SAKARYA (AA) - Sakarya'da doğaseverlerin ilgi gösterdiği sonbahar doğa yürüyüşleri, Akçay-Nuriosmaniye parkuruyla devam etti.

YAŞAM - 25-09-2023 13:07 974 kez okundu.

Sakarya'da sonbahar yürüyüşleri devam ediyor

Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, sonbaharın eşsiz görüntüsüne bürünen yolların bulunduğu 16 kilometrelik zorlu parkurda keyifli hafta sonu geçiren doğaseverler, yürüyüşe ısınma hareketleriyle başladı.

Doğal kaynak sularında mola veren ekip, 720 rakıma çıkarak Sapanca Gölü ve Sülüklü Göl'ün doyumsuz manzarasını seyretti.

Vatandaşlar, yürüyüş boyunca fotoğraf çektirerek anı ölümsüzleştirdi.

Gelecek hafta Kılıçkaya Orman Gözetleme Parkuru ile devam edecek yürüyüşlere katılmak isteyenler, "www.sakarya.bel.tr" web adresinden kayıt yaptırabilir.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

27-06-2026 - YAŞAM

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

23-06-2026 - YAŞAM