Sakarya Nehri'ne düşen sahipsiz köpek kurtarıldı

BİLECİK (AA) - Bilecik'in Osmaneli ilçesinde Sakarya Nehri'ne düşen sahipsiz köpek kurtarılarak tedaviye alındı.

YAŞAM - 19-08-2023 10:41 948 kez okundu.

Sakarya Nehri'ne düşen sahipsiz köpek kurtarıldı


Nehre düşen köpeği gören vatandaşların durumu bildirmesi üzerine bölgeye Osmaneli Belediyesi Hayvan Hastanesi ve Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezi ekibi sevk edildi.

Boğulmak üzere olan köpeği sudan çıkarıp merkeze getiren görevliler, hayvanın çok fazla su yuttuğunu belirledi.

Hayvan hastanesinin başhekimi veteriner hekim Abdullah Tetik, AA muhabirine, boğulmakta olan köpeğin son anda kurtarıldığını söyledi.

Tetik, köpeğin entübe edilerek nefesinin makine yardımıyla açıldığını aktardı.

Kalbi duran hayvanın kalp masajı yapılarak hayata döndürüldüğünü belirten Tetik, "Sokak köpeğimiz nehre düştüğü için bol su yutmuş. Suyu boşalttık ve serum tedavisi uygulandı. İlaç tedavisine devam edeceğiz. Tedavisi tamamlandıktan sonra köpeği doğaya bırakacağız. Duyarlı vatandaşlarımızın sayesinde köpeğimizi donanımlı hastane imkanlarımızla hayata döndürdük." diye konuştu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

Yalçın Tatlısu 26 yıldır yıpranan okey taşlarını renklendiriyor

27-06-2026 - YAŞAM

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

Sıfır Atık Vakfı Başkanı Ağırbaş ″COP31 Yüksek Düzeyli İklim Şampiyonu Vizyon Belgesi″ni paylaştı

23-06-2026 - YAŞAM