SUBÜ Denizcilik MYO bir simülatöre daha kavuştu

SUBÜ Denizcilik MYO’da yeni açılan Gemi Makineleri İşletmeciliği Programı öğrencilerinin mesleki yeterliliklerini arttırmak amacıyla ‘Gemi Makine Dairesi Simülatörü’ kuruldu.

EĞİTİM - 12-08-2025 04:41 920 kez okundu.

SUBÜ Denizcilik MYO bir simülatöre daha kavuştu

 

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Denizcilik Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 Akademik Yılı’nda öğrenci alacağı Gemi Makineleri İşletmeciliği Programı için hazırlıklarını sürdürüyor. Bu kapsamda program öğrencilerinin uygulama yönlerinin güçlendirilmesi adına ‘Gemi Makine Dairesi Simülatörü’ kuruldu. Denizcilik eğitiminde kullanılan ve son teknoloji olarak belirtilen simülatör ile öğrenciler gerçekçi ve etkileşimli ortamda gemi makine dairesi operasyonlarını deneyimleyebilecek. Zengin bir teknik altyapıya sahip olduklarını ve eğitimin dijitalleşmesine katkıda bulunmaktan mutluluk duyduklarını vurgulayan SUBÜ Denizcilik MYO Müdürü Prof. Dr. Nuri Akkaş, “Uluslararası standartlara uyum sağlıyor ve öğrencilerimizi modern denizcilik endüstrisinin gerektirdiği bilgi ve becerilerle donatıyoruz. ‘Gemi Makine Dairesi Simülatörü’ de öğrencilerimizin mesleki yeterliliklerini arttırarak sektördeki kariyerlerine güçlü bir başlangıç yapmalarına katkı verecek. Simülatörü okulumuza kazandıran ve kuruluşumuzdan beri her zaman yanımızda olan İMEAK Deniz Ticaret Odası’na ve projeyi gerçekleştiren GDS Mühendislik Ar-Ge ve SimBT Simülasyon Bilim ve Teknolojileri’ne teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sırbistan’daki Türkçe kur sınavları SUBÜ’ye emanet

Sırbistan’daki Türkçe kur sınavları SUBÜ’ye emanet

27-06-2026 - EĞİTİM

Milli Eğitim Bakanı Tekin, Sakarya İl Ormanı'nda öğretmenlerle yürüyüş yaptı

Milli Eğitim Bakanı Tekin, Sakarya İl Ormanı'nda öğretmenlerle yürüyüş yaptı

27-06-2026 - EĞİTİM