SUBÜ öğrencileri Öğretmenler Günü’nü kutladı

SUBÜ İletişim Topluluğu, 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde Sapanca Gazipaşa İlkokulu ve Nebiye Ertan İlkokulu’ndaki öğretmenlerin gününü kutladı.

EĞİTİM - 29-11-2023 18:36 822 kez okundu.

SUBÜ öğrencileri Öğretmenler Günü’nü kutladı

 

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) İletişim Topluluğu, 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde Sapanca Gazipaşa İlkokulu ve Nebiye Ertan İlkokulu’na ziyaret gerçekleştirdi. İletişim Topluluğu Akademik Başkanı Öğretim Görevlisi Zuhal Erol ve topluluk üyesi öğrencilerden oluşan ekip, öğretmenlerin gününü kutlayarak hediye takdim etti ve ilkokul öğrencilerine yönelik oyun ve şarkıların yer aldığı çeşitli etkinlikler düzenledi. Öğretmenler üniversite öğrencilerinin ziyaretinden duydukları memnuniyeti dile getirirken topluluğun akademik başkanı Erol, sosyal faaliyetlerine birçok farklı alanda devam edeceklerini ifade etti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sırbistan’daki Türkçe kur sınavları SUBÜ’ye emanet

Sırbistan’daki Türkçe kur sınavları SUBÜ’ye emanet

27-06-2026 - EĞİTİM

Milli Eğitim Bakanı Tekin, Sakarya İl Ormanı'nda öğretmenlerle yürüyüş yaptı

Milli Eğitim Bakanı Tekin, Sakarya İl Ormanı'nda öğretmenlerle yürüyüş yaptı

27-06-2026 - EĞİTİM