Sultanlar Şampiyonluğu Yemekte Kutladılar

Türkiye Kadınlar 2.Ligi’inde namağlup şampiyonluğunu ilan ederek 1.Lig’e yükselen Sakarya Voleybol, play-off stresini düzenlenen şampiyonluk yemeğinde attı. Tunatan Tesisleri’nde düzenlenen yemeğe teknik heyet, sporcuların yanı sıra Sakarya Valisi Yaşar Karadeniz, Gençlik Spor İl Müdürü Nevzat İnanç, iş İnsanı Tuna Tan, İş İnsanı Burak Tan, duayen gazeteci Erdoğan Arıkan, Kulüp Başkanı Ömer Bektaş katıldı.

SPOR - 06-03-2024 17:04 1175 kez okundu.

Sultanlar Şampiyonluğu Yemekte Kutladılar

KARADENİZ’DEN KUTLAMA

Şampiyonluğa ulaşan Sakarya Voleybol için Tuna Tan'da gerçekleştirilen kutlama yemeğine katılan Vali Yaşar Karadeniz için Valilik tarafından yapılan açıklamada, “Valimiz Yaşar Karadeniz, Voleybol Kadınlar 2.Lig Play-Off finallerini namağlup tamamlayıp şampiyon olarak 1. Lige yükselmeyi başaran takımımızı kutluyorum. Bu başarıda emeği geçen herkesi kutluyorum” ifadesini kullandı

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Büyükşehir’den iki dev ekran

Büyükşehir’den iki dev ekran

18-06-2026 - SPOR

Dev ekran kuruldu: Sakarya Ay Yıldız için bu meydanda tek yürek olacak

Dev ekran kuruldu: Sakarya Ay Yıldız için bu meydanda tek yürek olacak

12-06-2026 - SPOR