Türkiye yeni sezonun ilk iki ayında yaklaşık 519,8 milyon dolarlık fındık ihraç etti

Türkiye, 2024-2025 fındık ihracat sezonunun ilk iki ayında üründen 519 milyon 782 bin 843 dolar gelir elde etti.

EKONOMİ - 05-11-2024 08:14 653 kez okundu.

Türkiye yeni sezonun ilk iki ayında yaklaşık 519,8 milyon dolarlık fındık ihraç etti

Karadeniz Fındık ve Mamulleri İhracatçıları Birliğinden yapılan yazılı açıklamada, 1 Eylül'de başlayan 2024-2025 ihracat sezonunun eylül ve ekim aylarına ilişkin bilgi verildi.

Açıklamada, 1 Eylül ila 31 Ekim tarihleri arasında yurt dışına 519 milyon 782 bin 843 dolar karşılığında 64 bin 776 ton fındık satıldığı, geçen sezonun aynı döneminde 54 bin 97 ton fındık ihraç edilerek 357 milyon 449 bin 65 4dolar gelir sağlandığı kaydedildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
AK Parti'nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda

AK Parti'nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nda "Parti Politikaları" oturumları yapıldı

27-06-2026 - EKONOMİ

SGC’den SESOB’a Hayırlı Olsun Ziyareti

SGC’den SESOB’a Hayırlı Olsun Ziyareti

26-06-2026 - EKONOMİ