Ziyaret kapsamında, iki il arasındaki kamu kurumları arasındaki iş birliği ve güvenlik konularında değerlendirmelerde bulunuldu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede, karşılıklı iyi dilekler ve başarı temennileri paylaşıldı.
Vali Doğan, Tuğgeneral Aslan’a misafirperverliği dolayısıyla teşekkür ederken, ziyaretin anısına günün önemine binaen hatıra fotoğrafı çektirildi.













