Vali Yaşar Karadeniz, Acil Çağrı Merkezini Ziyaret Etti

Sakarya Valisi Yaşar Karadeniz, acil çağrı hizmetlerinin daha etkin, verimli ve hızlı bir şekilde sunulması ve birimler arası işbirliği ile koordinasyonun sağlanması amacıyla gerçekleştirilen "112 Acil Çağrı Merkezi Hizmetleri İl Koordinasyon Kurulu" toplantısına başkanlık etti.

GÜNCEL - 29-09-2023 19:59 1250 kez okundu.

Vali Yaşar Karadeniz, Acil Çağrı Merkezini Ziyaret Etti

 

Vali Yardımcısı Ersin Emiroğlu ve ilgili birim yetkililerinin katıldığı toplantı sonrası Vali Yaşar Karadeniz, aynı binada hizmet veren 112 Acil Çağrı Merkezi ile Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi (GAMER) Müdürlüklerini ziyaret etti, personele görevlerinde başarılar diledi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sakarya heyetini kabul etti

27-06-2026 - GÜNCEL

Başkan Alemdar, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bizzat anlattı

Başkan Alemdar, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bizzat anlattı

27-06-2026 - GÜNCEL