Yangında bir ev kullanılmaz hale geldi

BİLECİK (AA) - Bilecik’in Pazaryeri ilçesi Nazifpaşa köyünde meydana gelen yangında tek katlı ev kullanılamaz hale geldi.

ASAYİŞ - 28-10-2024 09:30 642 kez okundu.

Yangında bir ev kullanılmaz hale geldi

Alınan bilgiye göre, Pazaryeri ilçesine bağlı Nazifpaşa köyünde Nezihi K. ve Eşref Burak K'ye ait evde yaktıkları şömine ateşinin tam söndürülmemesinden kaynaklı tahtaları tutuşturmasıyla yangın meydana çıktı.

Çevredekilerin yangını ihbarı üzerine bölgeye itfaiye, 112 Acil Sağlık Ekipleri ve Jandarma ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin yaklaşık 2 saat süren çalışması sonrası yangın söndürülürken, tek katlı ev tamamen kullanılmaz hale geldi.

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Sakarya'da makilik alanda çıkan yangın söndürüldü

Sakarya'da makilik alanda çıkan yangın söndürüldü

27-06-2026 - ASAYİŞ

Sakarya'daki silah kaçakçılığı operasyonunda 3 şüpheli yakalandı

Sakarya'daki silah kaçakçılığı operasyonunda 3 şüpheli yakalandı

27-06-2026 - ASAYİŞ