Belediye Çevre ve İklim Değişikliği Müdürlüğü tarafından yürütülen eğitim programı kapsamında ilçedeki kamu kurum ve kuruluşları ile okullarda sıfır atık uygulamaları hakkında bilgilendirmeler yapılıyor. Eğitimlerde atıkların doğru şekilde ayrıştırılması, geri dönüşümün önemi ve kaynakların verimli kullanılması konularında katılımcılara detaylı bilgiler veriliyor.
Akyazı Belediyesi yetkilileri, “Atıkları doğru şekilde değerlendirerek hem israfı önlüyor hem de doğamızı koruyoruz. Gelecek nesillere daha temiz bir çevre bırakmak için sıfır atık bilincini toplumun tüm kesimlerine yaymayı hedefliyoruz.” açıklamasında bulundu.
Eğitimlerin yıl boyunca farklı kurum ve okullarda devam edeceği belirtildi.


























