YAŞAM
Giriş Tarihi : 11-11-2024 18:52

Sakarya'da Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında on binlerce fidan toprakla buluşturuldu.

Sakarya Valiliği ile Orman Bölge Müdürlüğü koordinesinde, Adapazarı ilçesindeki Kuzey Marmara Otoyolu Bakım İşletme Merkezi'nin bahçesinde fidan dikme töreni düzenlendi.

Sakarya'da Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında on binlerce fidan toprakla buluşturuldu.

Katılımcıların 1500 sahil çamı ve defne fidanını toprakla buluşturduğu etkinlik kapsamında, il genelinde bu yıl 7 bin 950 fidan dikileceği öğrenildi.

Programa Vali Yardımcısı Ersin Emiroğlu, Sakarya Orman Bölge Müdürü Önder Terzi, kurum müdürleri, askerler, Otoyol Jandarma personeli, muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, otoyolun işletme yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

AdminAdmin