Programda konuşan Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin, “Vatanımıza yıllarca hizmet etmiş tüm emekli astsubaylarımıza teşekkür ediyor, Astsubaylar Günü’nü kutluyoruz” ifadelerini kullandı.
Sapanca Belediyesi ayrıca, ilçede yaşayan tüm emekli astsubayların bundan sonraki buluşmalarda yer alabilmeleri için belediye ile iletişime geçmeleri çağrısında bulundu.
Belediye yetkilileri, bu tür etkinliklerle toplumun farklı kesimleriyle bir araya gelmeye ve birlik beraberliği güçlendirmeye devam edeceklerini belirtti.


























