Yeşil Siyahlılar sosyal medyadan yaptığı paylaşımda; "Sakarya Valimiz Sn. Yaşar Karadeniz’i makamında ziyaret edip Sakaryaspor hakkında istişarede bulunduk. Sn. Valimize nazik misafirperverliği ve Sakaryaspor sevgisi için teşekkürlerimizi sunuyoruz." ifadelerine yer verdiler



























