Başarı Belgesi ve Tebrik
Müsabakalarda gösterdiği üstün performansla Türkiye ikinciliğini elde eden Aysima Kaba ve arkasındaki büyük emeğin sahibi olan antrenörü, İl Müdürü Cemil Boz tarafından tebrik edildi. Sakarya’nın spor şehri kimliğine yakışır bir başarı elde edildiğini vurgulayan Boz, sporcuya ve teknik ekibe teşekkür etti.
"Gurur Duymaya Devam Edeceğiz"
Ziyaret esnasında genç sporcu ve antrenörüyle yakından ilgilenen İl Müdürü Cemil Boz, şu ifadelerde bulundu:
"Türkiye Karate Şampiyonası ve YURTLİG müsabakalarında Sakarya'mızı en iyi şekilde temsil ederek 2. olan Aysima Kaba kızımızı ve bu başarının mimarlarından olan kıymetli antrenörümüzü canıgönülden tebrik ediyorum. Gençlerimizin ulusal arenalarda kazandığı bu başarılar bizler için büyük bir gurur vesilesidir. İnanıyorum ki Aysima, disiplini ve azmiyle gelecekte çok daha büyük başarılara imza atacaktır. Sakarya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü olarak her zaman sporcularımızın ve antrenörlerimizin yanındayız. Başarılarının artarak devam etmesini diliyorum."
Gelecek Hedefler İçin Motivasyon Tazelendi
Ziyaret, İl Müdürü Cemil Boz'un başarılı sporcu ve antrenörüne hediye takdimi ve başarılarının devamı temennileriyle son buldu. Türkiye ikincisi olarak şehre dönen Kaba, desteklerinden ötürü İl Müdürü Boz'a teşekkür ederek, önümüzdeki şampiyonalarda altın madalyayı hedeflediğinin sözünü verdi.


























