FUTBOL
Giriş Tarihi : 25-10-2025 21:22   Güncelleme : 25-10-2025 21:26

Yusuf Alemdar ''Sakaryaspor’un Yanında, Tribündeyiz!''

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, Trendyol 1. Lig’in 11. haftasında Sakarya Atatürk Stadyumu’nda oynanan Sakaryaspor - Ankara Keçiörengücü karşılaşmasında tribündeki yerini aldı.

Yusuf Alemdar ''Sakaryaspor’un Yanında, Tribündeyiz!''

Takımını desteklemek üzere maçı taraftarlarla birlikte izleyen Başkan Alemdar, Sakaryaspor’a olan inancını bir kez daha ortaya koydu. Yeşil-siyahlı renklere gönül veren binlerce taraftarla birlikte coşku dolu anlar yaşayan Alemdar, “Sakaryasporumuzun her zaman yanındayız. Tribündeyiz, inançla destekliyoruz” mesajını verdi.

Şehrin markası Sakaryaspor’a tam destek veren Başkan Alemdar, maç sonunda futbolcuları ve teknik ekibi de tebrik etti.

Başkan Alemdar, Maç öncesi şehrimizde güzel bir hava vardı. Galibiyete inanmıştık, hamdolsun bugün de saha ve seyircimizin önünde 3 puanın sahibi olduk. Son 3 haftayı 9 puan alarak kapattık.

AdminAdmin