Büyükşehir'in tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor

Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan BELPAŞ'ın tüm tesis ve restoranlarında 1 Temmuz tarihinden sadece kartlı ödeme dönemine geçilecek ve nakit ödeme sistemi sona erecek.

EKONOMİ - 26-06-2026 14:59 42 kez okundu.

Büyükşehir'in tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor

 

Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, “Şehrimizin dört bir yanında binlerce vatandaşımıza hizmet verdiğimiz restoran ve tesislerimizde artık hızlı, pratik ve temassız ödeme dönemine giriyoruz. 1 Temmuz itibarıyla Ormanpark, Aziz Duran Parkı, Millet Kıraathanesi, Uçak Kıraathanesi, Vagon Park, Elegant Restoran, Kampüs Mutfak, Kampüs Öğrenci Lokantası, Karaman Park, Yenikent Park ve Karasu Acarlar Longozu tesislerimizde nakit dönemi sona erecektir. Tüm vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sistemimizi her geçen gün yeniliyoruz. Bizi tercih eden tüm hemşehrilerimize keyifli vakitler dileriz” denildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
SGC’den SESOB’a Hayırlı Olsun Ziyareti

SGC’den SESOB’a Hayırlı Olsun Ziyareti

26-06-2026 - EKONOMİ

SATSO 15. Meslek Komitesi, Temizlik ve Kozmetik Sektöründeki Üyeleriyle İstişare Toplantısında Bir Araya Geldi

SATSO 15. Meslek Komitesi, Temizlik ve Kozmetik Sektöründeki Üyeleriyle İstişare Toplantısında Bir Araya Geldi

26-06-2026 - EKONOMİ