Kaymakam Muhammed Kaya, muhtarla toplantı gerçekleştirdi

Sakarya'nın Ferizli ilçesinde Kaymakam Muhammed Kaya, muhtarlarla toplantı yaptı.

İLÇE HABERLERİ - 27-12-2025 19:22 557 kez okundu.

Kaymakam Muhammed Kaya, muhtarla toplantı gerçekleştirdi

Kaymakamlık Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıda 2025'de ilçede yapılan çalışmalar değerlendirildi.

Kaya, kurum, kuruluşlar ve muhtarlarla vatandaşların taleplerini karşıladıklarını belirterek, "Hedefimiz hiç bir vatandaşımızın mağdur olmaması, devletimizin güvencesi altında olduklarını hissetmelerini sağlamaktır." dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Serdivan Yeni Pazar Yerindeki İş Yerleri İçin Kiralama İhalesi

Serdivan Yeni Pazar Yerindeki İş Yerleri İçin Kiralama İhalesi

26-06-2026 - İLÇE HABERLERİ

Şehrin 6’ncı SGM’si Karapürçek’te kapılarını açmaya hazırlanıyor

Şehrin 6’ncı SGM’si Karapürçek’te kapılarını açmaya hazırlanıyor

26-06-2026 - İLÇE HABERLERİ