Sapanca Belediyesi’nden Emekli Astsubaylara Kahvaltı Programı

Sapanca Belediyesi, Astsubaylar Günü dolayısıyla ilçede yaşayan emekli astsubaylarla Havuz Kafe’de düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, uzun yıllar vatan hizmetinde bulunmuş astsubaylarla keyifli sohbetler gerçekleştirildi.

İLÇE HABERLERİ - 18-10-2025 18:38 417 kez okundu.

Sapanca Belediyesi’nden Emekli Astsubaylara Kahvaltı Programı

Programda konuşan Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin, “Vatanımıza yıllarca hizmet etmiş tüm emekli astsubaylarımıza teşekkür ediyor, Astsubaylar Günü’nü kutluyoruz” ifadelerini kullandı.

Sapanca Belediyesi ayrıca, ilçede yaşayan tüm emekli astsubayların bundan sonraki buluşmalarda yer alabilmeleri için belediye ile iletişime geçmeleri çağrısında bulundu.

Belediye yetkilileri, bu tür etkinliklerle toplumun farklı kesimleriyle bir araya gelmeye ve birlik beraberliği güçlendirmeye devam edeceklerini belirtti.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Serdivan’da Esentepe’ye Yeni Bağlantı Yolu

Serdivan’da Esentepe’ye Yeni Bağlantı Yolu

27-06-2026 - İLÇE HABERLERİ

Ferizli’de Karne Coşkusu: Öğrenciler Yaz Tatiline “Merhaba” Dedi

Ferizli’de Karne Coşkusu: Öğrenciler Yaz Tatiline “Merhaba” Dedi

27-06-2026 - İLÇE HABERLERİ